Saturday, July 7, 2012

OH MY HUBBY!

Salam semua..
hari ni genap seminggu kami berpindah ke rumah sewa baru..
dan hari ni jugak genap seminggu kejadian tangan hubby hampir putus..hihihi. *boleh lak gelak kan? kejampunya isteri*. btw, jari hubby kena kipas pada tahap kelajuan 4 semasa sedang *semasa lagi sedang lagi* nk pasang langsir. tapi Allah Maha Melindungi..ada hikmah la tu, Allah nak suruh si isteri amek iktibar supaya lebih menghargai suami..cewah..;)

Tapi memang betul pun, masa time kejadian tu rasa sedih sgt2 and janji ngan diri kalau hubby suh buat ape2 ikut je nk dengar cakap nk jadi isteri yg lebih baik and solehah...tu baru Allah uji jari suami kita kena kipas..kalau Allah ambik dia dari kita mcm mana?? sedihhhh tak dapat nakk digambarkan...

Suami adalah anugerah Allah yang sgt bermakna untuk setiap wanita.. wanita senang nak masuk syurga kalau dia jadi isteri yang solehah dan paling senang masuk neraka kalau jadi isteri yang derhaka.. renung-renungkan..;)


*bosannya bila hari minggu tapi duk sorang-sorang kerana si suami bekerja demi sesuap nasi*


No comments:

There was an error in this gadget