Wednesday, July 6, 2011

jawapan kepada soalan orang mulut busuk

tadi jalan-jalan tengok blog. terbaca la satu entry dari orang mulut busuk ni punya blog. orang mulut busuk ni tak glamour tapi ramai la jugak followers dia. tapi perasan bagus.

orang mulut busuk cakap, "kenapa nak berblogging kalau takda orang nak comment pun entry kau!".
jawapan: dah minat masing2 suka hati mak bapak dia la! buat apa nak paksa orang comment!

orang mulut busuk cakap, "ek-eleh sikitnya followers, baik takyah ada blog!"
jawapan: suka hati la kalau takda tulis pastu baca sendiri.ok apa??

orang mulut busuk cakap, "kalau nak berblogging takyah la baik sangat,bukan masuk neraka pun!"contoh yang baik tu,"terima kasih awak sebab baca blog saya, takpun "arini saya nak cakap" saya baik?? terasa mek!
jawapan:memang tak masuk neraka tapi suka hati mak bapak diorang la( dah habis baik ni). untuk saya, memg saya tak pandai nak guna aku! dgn yg dah biasa rapat je. mana la tau makcik2 ke nenek2 ke yang tiba2 masuk baca blog ni kan. (ada ke??). ok, start harini guna aku kau aku lembu! ok?

sekian dari AKU!

p/s: sekarang dah perasan minat blogging dah semakin bertambah2. biar la takda orang nak baca pun. ada aku kesah? kalau hidup asyik kisah dengan apa yang orang kata je sampai bila nak berjaya! bukannya buat kerja jahat. betul tak? betul!!! (jawab sendiri sebab takda orang baca)

No comments: